Mulla on tänä vuonna vähän erilainen pääsiäinen, kun mies on reissussa ja porukatkin lähti lomalle jättäen mulle koiran liikutusvastuun. Lisäksi käyn ratsastelemassa vielä, ennenkuin ruuna löytää uuden kodin. Luvassa siis varsin eläimellistä menoa

Eilen ja tänään on jo ulkoilua harrastettu reilusti, varsinkin tämän päivän upeassa kevät säässä! Lämmintä yli +10 astetta ja aurinko paistaa, ei paljon parempaa voisi toivoa. Yhtään ei metsässä ole edes haitannut, vaikka loskan alla on vettä ja sitä myöden kengät likomärät, pari tuntia vierähti ihan ohimennen kevättä haistellessa ja ihmetellessä edellispäivästä hävinneitä hankia.

Tässä vähän kuvasaastetta tältä päivältä, ensin päitä:

Wilma

Vikkis

Nadi

Mun rinsessa alkaa uhkaavasti näyttään aikuiselta

Painikuvia Vikestä ja Nadista, Wilma ei viitsinyt kun ajan voi kuluttaa mun jaloissa aurinkoa ottaenkin

Mä en voi käsittää, miten noin nätti koira kun Nappula voikin näyttää kuvissa useimmiten ihan vajaalta Tosin enemmän noi hölmöläiskuvat sitä kuvastaa kuin poseeraukset, Nappula on sellanen syntymäonnellinen pikkuhömppä

Huomenna koitetaan taas ehtiä Nadin kanssa vähän hinkkaan seuraamista, viikolla päästiin jo vähän eteenpäin kun kaivettin narupallo käyttöön. Voi olla pieni koira onnellinen lelusta, N juoksi vaikka kuinka monta ympyrää häntä pystyssä, korvat takaviistossa pää ylhäällä mun ympäri kun sen pallolla palkkasin. Nadin mielestähän narupalloa kuuluu käyttää niin, että naru on suussa ja sillä pallolla mätkitään itteensä..... Mä nauroin ihan kippurassa ja siitäkös meno vielä yltyi, toi koira on melkonen pelle välillä. Mutta niin, pallolla sain paikkaa edemmäs ilman, että alkoi poikittaa. Lopuksi otettiin ruualla ja pysyi silläkin suht hyvin. Näitä siis jatketaan!

Vikkekin vähän touhuili ja tekikin hienot luoksetulon pysäytykset kahdella pallolla niin, että aina välillä palkkasin taskupallolla ja välillä vapautin pysäytyksestä takapalkalle. Ennakoinneista juoksutin läpi ja jätin huomiotta. Muutenkin oli aikas kiva, seuraaminen ja jäävät omalla tasolla. Koitan saada sen viime viikonlopun videonkin koostettua tässä pyhien aikana.....